Drukuj

zakochani thumb

Jak zrobić zakupy z chłopakiem / dziewczyną i nie zwariować?

Jak poradzić sobie z rutyną i podtrzymać ogień w związku?

 

Na te i inne pytania odpowiadają Natalia i Maciek Białobrzescy w filmikach „Instrukcje współżycia” publikowanych w serwisie YouTube na kanale Wierność jest sexy.

 

„Instrukcje współżycia to vlog około-związkowy. To nasze małżeńskie świadectwo” – mówi KAI Natalia Białobrzeska i wyjaśnia, że pomysł kręcenia krótkich filmów powstał z inicjatywy Wierność jest sexy, a także z potrzeby, by na polskim YouTubie pojawił się kanał z wartościową treścią, podaną w sposób lekki i zabawny.„Nie udajemy, nie kreujemy się, nie stawiamy w roli autorytetów. W odcinkach jesteśmy tacy, jak w realu. Albo sie nas polubi, albo nie – życie” – uśmiecha się Białobrzeska.

Do tej pory na kanale Wierność jest sexy pojawiły się trzy odcinki „Instrukcji współżycia”. Natalia i Maciek Białobrzescy mówili m. in. o tym, jak zrobić zakupy z chłopakiem / dziewczyną i nie zwariować a także o małżeńskich rytuałach. Zapowiadają, że nagrania będą pojawiać się regularnie co dwa tygodnie. Kolejny odcinek w czwartek 19 lutego.Natalia Białobrzeska przekonuje, że scenariusze do odcinków pisze codzienność. „Mamy rozpisanych kilka odcinków do przodu, umówione spotkania z mądrymi głowami, które będą starały się wzbogacić nasz przekaz o dodatkowe wartości merytoryczne, no i głowę pełną nowych pomysłów i na odcinki, i na akcje specjalne (teledyski, wywiady, animacje), które jak Bóg da, uda się w tym roku zrealizować” – zapowiada.

Inicjatywa Wierność jest sexy powstała w 2011 roku jako reakcja na komedię „Och, Karol 2”, która była promowana piosenką Natalii Kukulskiej „Wierność jest nudna”. Pomysł studentów Uniwersytetu Warszawskiego wsparli m.in. aktorzy Dominika Figurska i Michał Chorosiński, a także dziennikarz Krzysztof Ziemiec, podróżnik Marek Kamiński i zespół Luxtorpeda.Symbolem akcji jest palec serdeczny z obrączką, stylizowany na obraźliwy gest. Palec należy do pomysłodawcy akcji Karola Wyszyńskiego, męża i ojca.

Strona inicjatywy na Facebooku ma już ponad 60 tys. fanów.

Katolicka Agencja Informacyjna